Jugo Para Perder Peso y Desintoxicar


23 de julho de 2016 Facebook Twitter LinkedIn Google+ Desintoxicar



Um Truque Incomum Para Perder Peso Rápido e Desintoxicar O Corpo em Apenas 24 horas, Saiba Mais<<<

My previous Dr Oz Juice Detox Video:

♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡*♡
VLOG Channel:

www.RocioLaura.com

INSTAGRAM + TWITTER – BarbieBabyMUA

FaceBook:

♡*♡*♡*♡ Other Videos you may enjoy ♡*♡*♡*♡

White Teeth At Home How to and Demo

Foundation Routine for Flawless Face

Complete Skin Care Routine for Smooth Hydrated Skin

How I Lost 60 lbs After Pregnancy Part 1 & 2

Travel Essentials: What's in my Carry On + Purse

My Long, Strong, Healthy Hair Care Routine

What's in My BAAAGGGG TAG!

My BIRTHDAY Get Ready With Me

My Perfect Eyebrows Tutorial

♡*♡*♡*♡ Coupons and Discounts!! ♡*♡*♡*♡

My Go-To White Teeth Secret:
Use Code barbiekit for a complete kit for $69 (originally 399)
Use Code missbarbie for 70% off entire site
Use Code barbieexotic for 5 glosses for $40

MY Favorite Hair Styling Tools:
Use Code rocio3 for $110 OFF any single curling wand or flat iron
Use Code rocio4 for $120 OFF any hair styling set (I use the Titan 3 set)

My Favorite Affordable shoe websites! (& recently I've been loving their bags too!)

My Fav makeup brushes: FREE gift with any $30 purchase!

My Fav Website for huge discounts on designer stuff –

If you are a BUSINESS/COMPANY and would like to contact me, please direct all inquiries to BookRocio@gmail.com

Comentário
  1. Esmeralda Sanchez Escreveu em 2 de fevereiro de 2014 12:54 am:

    Lol creo que yo no podria aser esa dieta pero muy buen video gracias ??

    Y suerte yo creo que si pudiste aser Los 3 dias

  2. Valeria Lizarraga Escreveu em 2 de fevereiro de 2014 1:05 am:

    Yo creo que si, you r a strong woman

  3. Viviana Justo Escreveu em 2 de fevereiro de 2014 3:19 am:

    Como siempre exelente y si creo que pudiste hacerlo bueno creo que te costo
    pero pudiste 

  4. Andrea Segovia Escreveu em 2 de fevereiro de 2014 4:03 am:

    Yo creo q Si porque estas tan linda y esbelta!

  5. natiiguerra88 Escreveu em 2 de fevereiro de 2014 4:12 am:

    yo digo que si pudiste :D

  6. ada Carrera Escreveu em 2 de fevereiro de 2014 4:56 pm:

    Yo digo q siii

  7. Angelica M Escreveu em 3 de fevereiro de 2014 1:01 am:

    The juices dnt look that bad am gonna research n u might try them thanks
    for sharing love the video :)

  8. Divvani Rojas Escreveu em 3 de fevereiro de 2014 1:18 am:

    Si

  9. Jennie F Escreveu em 3 de fevereiro de 2014 2:34 am:

    Chio que bueno que lo subiste en español!!!

  10. Lisbeth Sullivan Escreveu em 3 de fevereiro de 2014 12:53 pm:

    Sii:)

  11. yesika hernandez Escreveu em 3 de fevereiro de 2014 7:52 pm:

    Si :)

  12. Ashleydeth Gonzalez Escreveu em 4 de fevereiro de 2014 12:59 pm:

    Me encanto, como se llama ese kit? De dónde eres? Nice Spanish btw!!!

  13. Mariana Rosales Escreveu em 1 de março de 2014 6:59 pm:

    Si pudiste.eres hermosa..porfa el video del corset aslo en español!!!

  14. Babemakeuplover Escreveu em 3 de março de 2014 5:14 pm:

    si creo que si pudiste!

  15. Alexandra Hernandez Escreveu em 27 de março de 2014 4:52 pm:

    Sii!!!! (:

  16. Raquel Ordoñez Velasco Escreveu em 21 de abril de 2014 12:25 pm:

    Si

  17. MrThunderlord84 Escreveu em 20 de outubro de 2014 8:59 pm:

    Mi amor estas bien hermosa

  18. Marcela Alvarez Escreveu em 13 de dezembro de 2014 12:39 am:

    Creo que si llegaste a completar los tres dias!!!!

  19. Carolina Pizaña Escreveu em 4 de abril de 2015 11:26 pm:

    Laura xfavor. Sí sabes q tienes tantos seguidores cuando des uno de tus
    típps cuando mencionas eso de ay yo no se cómo se dise en España me dejas
    extraviada yo te miró siempre que subes algo y cuando dises no se cómo se
    dise en español!!! También yo me pierdo xq yyo no se qué es eso que dises
    me refiero al vejetalsolo eso y mil gracias x todo lo que subes